اورژانس اجتماعی مهمترین رکن در بحث آسیب های اجتماعی محسوب می شود

رضوان باقلاچی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در آیین تجلیل از همکاران اورژانس اجتماعی که همزمان با سالروز اورژانس اجتماعی که در بهزیستی استان برگزار شد از تکریم و ارج نهادن به تلاش های بی ادعای این عزیزان در سطح استان خبر داد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای خدمت بالاخص ش ه ی د جمهور حضرت آیت الله رئیسی به مجاهدت های این خدمتگزاران در رفع و کاهش مشکلات ولی نعمتان تحت پوشش در طی خدمت دولت مردمی اشاره کرد.

باقلاچی تصریح کرد: همکارانی که مخلصانه در راه خدمتگزاری بویژه در مسیر کنترل آسیب  های اجتماعی خصوصاً اورژانس اجتماعی گام می نهند به عنوان چتری حمایتگر در خدمت مردم بوده و در قالب مشاور، مددکار، امداد رسان، پشتیبان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

این مسئول افزود: امروز شاهد معرفی وسیع از خدمات و فعالیت های اورژانس اجتماعی در سطح شهر و در جمع خانواده ها هستیم که با این قبیل کارها و امورات با اطلاع رسانی از پیامد ها و خطرات مبتلابه آسیب های اجتماعی، اقدامات لازم را تداوم می بخشند.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک طی دیدار و نشست با استاندار ساعی اردبیل و تبیین اقدامات و انتظارت مورد نظر از مجموعه تلاش های تمامی نیروهای مخلص اورژانس اجتماعی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

گفتنی است در پایان به رسم ادب و احترام و به پاس قدردانی از زحمات نیروهای اورژانس اجتماعی با اهدای لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 116154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد